Cablenet
IP Telefon Çözümleri Kablosuz Ağ Çözümleri Dış Kaynak Kullanım Hizmetleri İnternet Erişim ve Güvenlik Çözümleri Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri Cablenet ile Çözüme Bağlanın
Meru Networks Identity Networks firmasını satın aldı.
Meru Nertworks Identity Networks firmasını satın alarak kurumsal iletişim ağlarına kablolu ve kablosuz erişimde güvenllir ve politika temelli çözümler sunmaya başlamıştır. Önerilen çözümler MS, Linux, Android platformlarına uyarlanabilmektedir. Eş zamanlı kullanıcı sayısıı rahatlıkla binler veya onbinler seviyesinde olabilmektedir.

TAŞINDIK !!!
CableNet 11 Temmuz'dan itibaren, müşterilerine daha iyi hizmet sunabilmek amacıyla yeni adresinde faaliyetlerine devam etmektedir. Yeni adresimiz ve ilgili kroki sitemizin "İletişim" bölümünde yer almaktadır.

Meru Networks yeni ekonomik 802.11bgn AP1000i i tanıttı.
Meru Networks yeni ekonomik AP1000i Access Point ürününü tanıttı. Yeni AP ile yine tek kanal ve sanal port özellikleri desteklenmektedir. AP1000i Ocak 2011 den itibaren dağıtılmaya başlanacaktır.

CableNet ASCOM WI-FI TELEFONLAR İLE ÇÖZÜMLER SUNUYOR
CableNet kurduğu WLAN ortamlarında ses iletişimi için ASCOM firmasının Wi-Fi telefonları ile çözümler sunmaktadır. ASCOM Wi-Fi telefonlar yüksek ses kalitesi, SMS, Alarm ve PTT (Push To Talk) özelliği ile kullanıcıların birden fazla cihaz taşımalarının önüne geçmektedir.

CableNet EKAHAU İLE ANLAŞMA İMZALADI
CableNet RTLS çözümleri alanında dünya devi EKAHAU ile "Gold Partner" anlaşması imzaladı. RTLS( Real Time Location Services) ile kablosuz ortamlarda "elektronik etiketler" ile kişi ve varlıkların fiziksel takibini yapıp davranış analizleri elde edilebiliyor.Özellikle Alışveriş Merkezleri, Hoteller, Hastaneler, vb.. yerlerde kulanılmaktadır. RTLS çözümü güvenlik amaçlı olarak da bina ve yerleşkelerde kullanılabilmektedir.

İnternetin altyapısı olan TCP/IP'nin yerine yepyeni bir standart geliştiriliyor! İşte yeni internet...
Küresel silah şirketi Lockheed Martin, Pentagon'un gelişmiş askeri araştırmalarla ilgilenen bürosu olan DARPA'dan 31 milyon dolarlık bir kontrat kazandığını açıkladı.İhaleyi kazanan Lockheed Martin, interneti yeniden icat ederek askeri kullanıma uygun hale getirecek.Projenin önemli noktası yeni bir askeri ağ protokolü oluşturmak olacak. Ordunun amacı eski TCP/IP standardından kurtulmak. Bunun yerine geliştirilmiş güvenlik, dinamik ağ genişliği, tekil veya organizasyon bazlı önem seviyeleri, güvenlik kuralları gelecek.Lockeed'in bu işteki ortakları arasında Anagran, Juniper Networks, LGS Innovations, Stanford Üniversitesi ve Microsoft olacak.

Office 2010 Beta geliyor
Microsoft'un patronu Steve Ballmer, Las Vegas'ta katıldığı SharePoint konferansında; hem Office, hem de SharePoint'in yeni sürümlerini bekleyenlere güzel haber verdi. Bir süredir sadece sınırlı bir katılımcı ile devam eden beta testi genişletiliyor ve halka açık beta süreci Kasım ayından itibaren başlıyor. Kasım ayında halka açık beta sürecine dahil olacak diğer Microsoft ürünleri arasında ise Project 2010 ve Visio 2010 da yer alıyor.

SharePoint 2010'un şimdiye kadar hazırlanan en gelişmiş SharePoint olduğunu vurgulayan Ballmer, uygulamanın Office 2010 ile birlikte kullanıldığında özellikler kurumsal kullanıcıların verimliliğini kat be kat arttıracağını da sözlerine ekledi. SharePoint 2010'un özellikle internet ile iletişim yeteneklerinin arttığını ve bu sayede kurumlar için verimliliğin yanı sıra karlılığı da arttıracak bir ürün haline geldiğini söyledi.


Mobilden Arayın, Wi-Fi'ya Otomatik Bağlanın
T-Mobile ve Meru Networks, T-Mobile müşterilerine yeni bir mobil hizmet sunmak için birleşiyor. Kablosuz altyapı çözümleri üreticisi Meru Networks ve Alman GSM operatörü T-Mobile, bu ortak çalışma ile, bir telefon araması esnasında, T-Mobile ağından mobil arama yapanların otomatik olarak bir Wi-Fi ağına bağlanmasını sağlayacak. T-Mobile, UMS (Unified Messaging Service) donanımlı T-Mobile cihazları ve Meru WLAN'larının birlikte işlerlik testlerini başarıyla tamamladığını belirtti. İki firma, hizmetin satış ve pazarlamasını da beraber gerçekleştirecek.

AVAYA'NIN YENİ ÇİFT MOD ÇÖZÜMÜ İLE NOKİA E SERİSİ CİHAZ KULLANAN MOBİL ÇALIŞANLARIN VERİMLİLİĞİ ARTIYOR...
Avaya, Nokia E Serisi iş cihazları kullanıcılarına Wi-Fi ve GSM iletişim ağları arasında dolaşırlarken tek bir numara ile erişilmelerini ve gelişmiş kurumsal telefon yeteneklerini kullanmalarını sağlayan çözümünü tanıttı. Tek bir VoIP (Voice over IP) destekli mobil cihaz ile çalışanlar Çift Mod iletişim kullanarak şirket içinde Wi-Fi ve şirket dışında mobil telefon görüşmelerini yapabiliyorlar. Bu da şirketlere düşük maliyette kurumsal gezginlik; mobil çalışanlara ise güvenli ve verimli iletişim sağlıyor.

Avaya, IP Telefon ve Çağrı Merkezi Alanlarında Ödülleri Toplamaya Devam Ediyor
Kurumlara yönelik iletişim ağı ve hizmetleri alanında dünyanın lider şirketlerinden Avaya, Internet Telephony Dergisi tarafından verilen "Internet Telephony Excellence" (Internet Telefonunda Mükemmellik) ve yılın çağrı merkezi ödüllerinden "Best Contact Center Supplier" (En İyi Çağrı Merkezi Üreticisi) ödüllerinin sahibi oldu.

Meru Networks, Samsung'un İş Ortağı Oldu
Samsung şimdiden pazardaki liderleri kendi iş ortağı olarak belirledi. Samsung Ubigate iBG Serisi ve Avaya ses çözümleri arasındaki stratejik işbirliği duyurusunun devamında temel uyumluluk testleri tamamlandı ve gelişmiş testlere geçiş yapıldı. Samsung ayrıca VoWLAN alanında dünya lideri olan Meru Networks ile de uyumluluk testleri yaptı her iki şirket çözüm ortaklığına başladılar. Güvenlik tarafında ise aktif olarak Microsoft ile çalışan Samsung, Microsoft'un son kullanıcı güvenliği konusundaki Ağ Erişim Koruması platformuyla bütünüyle entegre olarak çalışıyor.

Meru Networks ve T-Mobile müşterilerine yeni bir mobil hizmet sunmak için birleşiyor.
Kablosuz altyapı çözümleri üreticisi Meru Networks ve Alman GSM operatörü T-Mobile, bu ortak çalışma ile, bir telefon araması esnasında, T-Mobile ağından mobil arama yapanların otomatik olarak bir Wi-Fi ağına bağlanmasını sağlayacak. T-Mobile, UMS (Unified Messaging Service) donanımlı T-Mobile cihazları ve Meru WLANS'larının birlikte işlerlik testlerini başarıyla tamamladığını belirtti.İki firma, hizmetin satış ve pazarlamasını da beraber gerçekleştirecek.

AVAYA, Avrupa ÇAĞRI MERKEZİ pazar lideri seçildi.
Kurumlara yönelik iletişim ağı sistemleri, uygulamaları ve hizmetleri alanında dünyanın önde gelen şirketlerinden olan Avaya, pazar araştırma firması MZA'nın global telekomünikasyon ve BT pazarları analizi üzerinde uzmanlaşmış olan danışmanları tarafından bu yıl da lider Avrupa Çağrı Merkezi sağlayıcısı olarak seçildi.

AVAYA ve JUNIPER NETWORKS işbirliğinde yeni bir çözüm
Kurumlara yönelik iletişim ağı sistemleri, uygulamaları ve hizmetleri alanında dünyanın önde gelen şirketlerinden olan Avaya ve IP iletişim ağı ve güvenliği konusunda uzman Juniper, stratejik işbirliklerine Entegre Şube İletişim Ağı çözümünü eklediler.

Avaya IP Office

CableNet veri ve ses entegrasyonunun geldiği en son aşama olan IP Telefon çözümlerine büyük önem vermektedir. IP Telefon çözümü sadece sesin data hatları üzerinden iletilmesi olmayıp aynı zamanda birlikte gelen uygulamaların mekandan bağımsız aynı platformda sunulmasıdır.



CableNet bu anlamda dünya pazarının lideri AVAYA firmasının ürünlerini müşterilerine sunmaktadır.

AVAYA IP OFFICE

Önerilen AVAYA ürünleri IP tabanlı olmasından dolayı geleneksel analog ve sayısal telefon santralarına göre daha fazla özellik desteklemektedirler. En başlıcaları aşağıda yer almaktadır.

AVAYA IP Office çözümleri ile geleneksel sistemlere benzer olarak, sadece sayısal olarak telefon kullanıcı artışları modüler bir şekilde desteklenmekle kalmayıp, SES/DATA ve INTERNET gibi bir kurumun iletişim kapsamında ihtiyaç duyabileceği bütün uygulamalar 2 kullanıcılı ofis ortamlarından 500 kullanıcılı dağıtık kurum yapılarına kadar modüler, esnek, yönetilebilir ve güvenilir platformlarda desteklenebilmektedir. Böylece ileriye dönük ve bir tek platformda, zaman içerisinde uygulamalar ile zenginleştirilebilecek, iş ortamında çalışma verimi ve müşteri memnuniyetini en üst seviyelere yükseltecek olan AVAYA IP Office çözümleri ile bir kurumun bütün SES/DATA ve Internet erişim gereksinimleri karşılanmaktadır.

Tüm ofisler birbirlerini tek numaralama mantığıyla arayabileceklerdir. Bis başka değişle coğrafi konumlara bağlı kalmadan aynı santrala bağlıymış gibi çalışabileceklerdir.doğrudan “DAHİLİ” numaralarını çevirerek arayabileceklerdir.

KULLANICILAR tüm müşterileri için 444 xxxx şekilde bir numara devreye alarak, tüm aramaların merkezi bir şekilde karşılayabilir. Müşteri gereksinimleri doğrultusunda çağrılar INTRANET üzerinden uzak ofislere yönlendirilebilir. Böylelikle müşteri kurum içerisinde en doğru kişiye en hızlı ve ekonomik şekilde erişerek, müşteri memnuniyetinin en üst seviyede tutulması sağlanabilir.

KULLANICILAR bünyesinde oluşacak bir çağrı merkezi benzeri bir servis ile, ISDN hatlar üzerinden kuruma yapılacak çağrılar, arayan kişinin bilgileri AVAYA IP Office tarafından değerlendirilerek, belirli kritelere uygun olarak, en doğru kişi tarafından yanıtlanması sağlanabilir. Burada KULLANICILAR CTI özelliği sayesinde çalışanı, çağrı kendisine bağlanmadan ki bu süre müşterinin en fazla 10-15 sn bir bekleme süresidir, onun bilgisayar ekranına müşteri ile ilgili tüm iletişim detayları gelerek, görevli hem müşterisinin ismi ile çağrıyı karşılar, hem de en son kurum ile ilgili müşterinin olası problemlerinden haberdar olur. Bu da müşteri memnuniyetinin en üst seviyede tutulmasını sağlayacaktır.

AVAYA IP Office ile entegre edilebilecek bir veritabanı sistemi ile AVAYA IP Office IVR uygulamaları devreye sokularak, KULLANICILAR müşterilerinin telefon hatları üzerinden operatör kullanılmadan kendileri ile ilgili, örneğin bilgilere ulaşmaları sağlanabilir.

AVAYA IP Office sistemi beraberinde desteklediği “sesli mesaj” özelliği ile, gelen çağrıların çalışan tarafından yanıtlanamaması durumunda, sesli mesaj bırakılabilmekte, bu mesajlar doğrudan o telefon makinası üzerinden bir tek tuşa basılarak dinlenebileceği gibi, uzaktan internet üzerinden veya remote Access yapılarak da mesajlara erişilebilmektedir. Buna ek olarak, bu sesli mesajlar, AVAYA IP Office sistemi kullanılan mail sistemi ile entegre edilerek, kullanıcıların Outlook arayüzleri ile sanki bir e-mail mesajı gibi almaları da sağlanabilir. Bu durumda lokasyondan ve zamandan bağımsız olarak INTERNET üzerinden sesli ve e-mail şeklinde bütün mesajlara erişilmekte, gerekiyorsa bu mesajlar diğer kullanıcılara da yönlendirilebilmektedir.

AVAYA IP Office sistemi beraberinde “auto attendant” adı verilen (robot) uygulama ile, gelen çağrılar bir robot tarafından karşılanmakta ve ilgili yönlendirmeler santral operatörlerine uğramadan, doğrudan kullanıcılara iletilmektedir. Kurumun belirleyeceği içerikte karşılama mesajları devreye alınmakta, gerekiyorsa bunlar zaman bazında değişik yapıda programlanabilmektedir. (sabah-öğle-akşam-hafta sonu-resmi tatil günleri vs.)

AVAYA IP Office sistemi ile beraber “conferencing” özelliği desteklenebilmekte, bu özellik sayesinde kullanıcılar Intranet üzerinde ve dışarıdan toplam 64 katılımcıya kadar tele konferans özelliği kullanılabilmektedir. Bu tip konferanslarda sadece sesli erişim değil, toplantıyı düzenleyen kişinin bilgisayar ekranında kullandığı sunum dökümanları (Powerpoint, web sayfası, vb) da diğer yetkilendirilen katılımcı bilgisayarlarından takip edilebilmektedir. Böylece kullanıcılar uzaktan eğitim ve diğer bazı bölgeler arası toplantılarını bu tip bir uygulama ile daha verimli, risksiz ve ekonomik olarak destekleyebilmektedir.

AVAYA IP Office ürünleri telefon görüşmelerinin kaydedilmesi (call recording) özelliğini desteklemekte, böylece kullanıcılar için kritik önem arzedecek bazı görüşmeler kullanıcılar tarafından, diğer tarafın haberi olmaksızın, tek tuş seçilerek kaydedilebilmektedir.

AVAYA IP Office ile birlikte gelen bir başka özellik de, kullanıcıların gelen çağrıları yönetebilmeleridir. Değişik durumların oluşmasına bağlı olarak (bir başka çağrıyla ilgilenme, rahatsız edilmeme isteği, o anda ofiste olmama, vb.) çağrılar farklı kullanıcılara yönlendirilebilmekte, doğrudan sesli mesaja düşürülebilmekte, veya yönlendirilen bir GSM telefonu veya ev gibi bir başka sabit telefon ile doğrudan yanıtlanabilmektedir. Böylece o anda ofiste bulunmasa bile, belirlediği bir başka numaradan erişilebilir olmaktadır.

AVAYA IP Office ürünleri IP Telephone adı verilen doğrudan Ethernet networke bağlanabilen telefonları da ürün ailesinde desteklemektedir. Bu ürünler bir telefon makinası veya multi media özelliklerde bir bilgisayara yüklenen bir yazılım şeklinde konfigüre edilebilmektedir. Örneğin KULLANICILAR’ taki bir mobile kullanıcı, sahip olduğu bir LAPTOP üzerinde çalıştıracağı AVAYA IP Office Softphone yazılımı ile, Internet bağlantısı olduğu sürece merkez ofisin bir “DAHİLİ” numarası gibi çalışabilecektir. Dolayısı ile, mobile kullanıcı internet’e bağlı iken, ona bir çağrı geldiğinde sanki ofiste imiş gibi, lokasyondan bağımsız olarak internet üzerinden çağrı yanıtlayabilecektir.

AVAYA IP Office ürünleri çok geniş bir aralıkta telefon cihazları bağlantısı desteklemektedir. Bunlar analog telefonlardan, sayısal telefonlara, IP phone’ lara, SoftPhone’ lara, DECT telefonlardan kablosuz – wireless telefonlara kadar geniş bir aralıkta desteklenmektedirler. kullanıcılar halen sahip olduğu analog telefon yatırımını koruyabileceği gibi, diğer ürün grubu içerisinde yer alan IP Phone gibi geleceğin teknolojisi ürünleri de sisteme entegre edebilecektir.

AVAYA IP Office ürünü ile analog telefon makinaları kullanan kullanıcılar bile, PC’ lerine yükleyebilecekleri “phone manager” adlı yazılım ile, gelen çağrıları PC’ den görebilme, 1000 numaraya kadar telefon fihristi oluşturularak hızlı arama (speed dialing) ile tek tuşla arama yapma, belirli bir grup kullanıcının çalışma durumlarını (telefon durumlarını) izleme (meşgul, müsait, vb.), bir iki Mouse hareketi ile tele konferans oluşturma, kendilerine gelen çağrıları yönetme gibi özelliklerden faydalanabileceklerdir.

AVAYA IP Office ürün grubu beraberinde gelen DATA iletişim özellikleri ile LAN/Wireless/WAN/Internet bağlantılarını desteklemektedir. Modüler yapısı ile ürünlere entegre olacak bir PCMCIA Wireless Access Point kartı ile, kullanıcı gruplarına kablosuz erişim özgürlüğü, V35/V24 gibi arayüz modülleri ile Frame Relay veya Kiralık Devre gibi erişim platfromları desteklenebilmektdir. AVAYA IP Office ürünleri ile DSL Internet bağlantılarını VPN ve Firewall gibi güvenlik özelliklerini de devreye sokarak konfigüre etmek mümkündür. Bu kapsamda kullanıcıların küçük uzak ofisleri için Internet üzerinden yüksek hızlı ADSL bağlantılar kullanılarak, merkez ile güvenlik içinde iletişim sağlamak mümkün olacaktır. Bu sadece bir DATA erişimi olmakla kalmayacak, SES trafiği de aynı bağlantı üzerinden desteklenebilecektir.

AVAYA IP Office ürünleri bir tek merkezden yönetilebilen yapısı ile, hem SES hem de DATA iletişim sistemlerinin aynı platformda kontrol edilmesi, çalışma durumlarının izlenmesi sağlanmaktadır.